On ollut pikkuisen kiireitä tässä viime päivinä. Nuo mun ihmiset ovat hössöttäneet jonkun joulun takia. Ensin täällä kotona siivottiin ja kuljetettiin tavaroita paikasta toiseen. Siirsivät vielä minun nukkumispaikkanikin ihan toiseen paikkaan. No - sitten toivat puun sisälle! Ja vielä laittoivat siihen valoja ja palloja ja nauhoja - puhuvat jostain joulukuusesta. Ainakin on koko ajan valoisaa, kun nuo ihmiset eivät sammuta valoja koko puusta ollenkaan.

Sitten yhtenä iltana meille tuli vieraita. Ihmistyttö, tietysti, mutta sen mukana tuli kaksi kissaakin. Jotkut Diego ja Leo, nimiset kissat. Leo oli ihan tutun näköinen, mutta se Diego, sillä oli ihan vähän vain karvaa eikä se halunnut edes ulos.

1158195.jpg

Tässä kuvassa Diego ja minä jo tehdään tuttavuutta lähemminkin. Aluksi minun piti kyllä katsella vähän kauempaa noita vieraita kissoja ja vähän muristakin.

1158198.jpg

Tämä Leo -kissa oli vähän epäluuloisempi ja sen kanssa en päässyt yhtä hyvin kaveriksi kuin sen toisen kissan kanssa.

1158201.jpg

Piti minun vähän näyttää tuolle Diegolle, ettei ihan joka paikkaan minun kotona passaa kulkea. Tämä huone on kiellettyä aluetta muilta kissoilta.