Viime viikolla minulla kävi oikein kunnolla vieraita. Tai oikeastaan tuttujahan nuo kissavieraat ovat, blogista ja vähän muutenkin.

Diego ja Leo kävivät tässä minun luonani jo jouluna, ja nyt niillä oli mukana uusi perheenjäsen, Lille. Tämä tyttökissa kiinnosti minua kovasti, pitihän sitä nyt tutustua tyttöön, kun sellainen tuli ihan tänne kotiin asti käymään.

1340198.jpg

Täytyy kyllä sanoa, että aika röyhkeä tuo pikkuinen tyttökissa kyllä on. Ei mennyt montaa hetkeä siitä, kun se tänne meille tuli, kun se oli jo minun ruokakupillani. Eikä edes lupaa kysynyt! No, enhän minä kovin pitkään noin pienelle ja suloiselle kissalle voinut vihoitella, mutta kyllä se voisi vähän käytöstapoja opetella. 1340201.jpg

Vähän harmittaa, kun mami ei saanut otettua hyvää kuvaa Diegosta ja minusta. Ihmiset tuumailivat, että aika hyvin nuo tulevat toimeen. Pikkuisen vain sähistiin toisillemme (pitäähän sitä nyt ainakin vähän).

1340208.jpg

Sitten nuo vieraat alkoivat puhua jotain lähtemisestä. Ajattelin, että jospa nuo eivät huomaa vaikka minäkin menisin kuljetusboxiin. Leo kyllä vähän ihmetteli, se kun ei itse tykkää yhtään boxissa olemisesta.