Tämän viikon aihe on valtijatar/valtias. Kissa jos mikä osaa tehdä kodistaan oman. Ihan todistetusti koti voi muuttua sen omaksi jo 5 minuutin tutustumisen jälkeen tai pitkällisen tutustumisen seurauksena. Joka tapauksessa, tällä viikolla etsitään kuvia joista näkyy, että kissa on todellakin löytänyt oman kotinsa ja paikkansa siellä, oman valtakunnan.

Tämä olikin helppo haaste. Täällä mun kodissa on tasan tarkkaan yksi paikka, joka on ihan mun oma. Ja se on tuo nojatuoli. Voihan siinä joku muukin yrittää olla, mutta oikeesti se kuuluu vain ja ainoastaan minulle. Ja on ihan turhaa yrittää väittää vastaan. Mäy... 

1267130.jpg

Toiseksi kuvaksi nuo mun ihmiset valitsi tuon kuvan, missä istun pihakivellä. Se on sellainen pihan valtiaan paikka.

1267146.jpg

Tältä samalta paikalta on ollut toinenkin kuva joskus näytillä... Mut tässä mun häntä on hienommin.